e mërkurë, 31 tetor 2012

Shkëndija: “Jam më e mirë se Kim Kardashian, jam 100% bio” ...

Jam më e bukur se Kim Kardashian”. Kështu është shprehur për një revistë këngëtarja Shkëndije Muja.

Gjatë intervistës, ajo nuk ka refuzuar që të flasi hapur për marrëdhëniet e saj intime,.. duke treguar gjithçka me detaje, madje dhe partnerët që ka pasur gjatë jetës. Edhe pse i pëlqen të krahsohet me yllin amerikan, ajo tregon se ka nje trup më perfekt dhe të pasme më të bukura.

“Vithet e Kimit janë të bukura, por të miat janë akoma më të bukura. Unë i kam më të rrebullakosura dhe më të larta”-, ka thënë Shkëndija.

Ndër të tjera, ajo ka mohuar çdo thashethem që qarkullon nëpër gazeta e revista se ka bërë ndërhyrje kirurgjikale në trupin e saj. “ Jam 100% bio”- thotë këngëtarja në fund të intervistës.

Nuk ka komente:

Posto një koment