e mërkurë, 17 tetor 2012

Një grua nga Arabia Saudite po kërkon një grua të dytë për burrin e saj!!!

Një grua nga Arabia Sauditepo kërkon një grua të dytë për burrin e saj, edhe pse ka fëmijë me të, thotë se ajo vetëm dëshiron të shpërblej Perëndinë. Gruaja e paindentifikuar nga kryeqyteti Riyadh përshkruan burrin e saj si “njeri i mirë”...
dhe se ai meriton një grua të dytë qe të kujdeset për të, përshkak se ajo nuk mundet plotësisht të kujdeset për të sepse është e zënë me rritjen e fëmijës.

“Jam mjaft serioze...Jam duke kërkuar një grua për burrin tim në mënyrë që ajo të më ndihmojë mua që të kujdesem pas tij.” tha ajo, cituar nga gazeta Arar.

“Une vetëm dua ta shpërblej Perëndine, sepse poligamia është e përmendur në Kuran...Unë thjesht jamë duke iu përmbajt mësimeve të islamit...Ndjehem me faj sepse nuk e kryej detyrën time si duhet për burin tim sepse jam e angazhuar me rritjen e fëmijës.”

Gruaja në të 30 e saj, ka thënë se ka qenë e kritikuar nga shokët për këtë gjë, por ka shtuar se,”Kjo gjë nuk më ka dekurajuar...qëllimi im është të kënaq Perëndinë e jo njerëzit.”

Islami lejon që burrat të kenë katër gra në të njejtën kohë, por gratë kanë leje vetëm për një burë.

Gjithesesi beni 1 like te faqja....

Nuk ka komente:

Posto një koment