e diel, 14 tetor 2012

Rita Ora më e shtrenjtë se Rihanna...!!!

Këngëtarja Rita Ora po arrinë sukses të madhë në mbarë botën, por në mënyrë të veqantë në Britaninë e Madhe me albumin e saj debutues “ORA”.

Madje, për disa javë, ky album ka qenë në listën e albumeve më të shitura, çka do të thotë shumë për një këngëtare të re siç është Rita... Disa herë Rita ka qenë në ‘garë’ me kolegën e saj nga RocNation, Rihanna pasi që supozohej se ajo po e kopjonte stilin dhe muzikën e saj. Por tani doli që në disa raste, Rita po është më e suksesshme se Rihanna e madje edhe më e shtrenjtë se ajo.

Në këtë fotografi, shihet se çmimi i albumit të Ritës është dyfish më i lartë se ai i Rihanna-s. Deri më tani, tre klipet e Ritës janë rradhitur në pozitën e parë në “UK Official Charts” dhe shumë shpejt nës vazhdon me një sukses të tillë, Rita ka mundësi të thyej rekorde.

Nuk ka komente:

Posto një koment